שירותי הנגשה לאנשים עם מוגבלויות
ליווי אנשים עם מוגבלות בשמיעה - אנשים עם מוגבלות בשמיעה מקבלים ליווי על פי בקשה מהכניסה לחברה ועד לסיום ההזמנה.
נגישות אתר האינטרנט
אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
יש לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים.
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות.
תקינה - האתר נתמך ע"י הדפדפנים נפוצים, בגרסתם העדכנית ביותר ולשימוש בטלפון הסלולרי.
מבנה - מבנה האתר מושתת על ניווט נוח וברור ותפריטים הבנויים באמצעות רשימות המאפשרים התמצאות קלה, פשוטה ומהירה.
תוכן – החברה פועלת לכתיבת התכנים בצורה פשוטה, ברורה ונהירה.
הגדלת התצוגה באתר - גולשים המתקשים בראייה ומעוניינים להגדיל את התצוגה באתר יכולים לעשות זאת ע"י לחיצה בו זמנית על המקשים Ctrl"" ו "+" (קונטרול ופלוס). כל לחיצה על צמד המקשים האלו תגדיל את התצוגה ב-10%. כדי להקטין את התצוגה יש ללחוץ בו זמנית על המקשים Ctrl"" ו "-" (קונטרול ומינוס).
הפעלת האתר באמצעות מקלדת - גולשים המתקשים בהפעלת עכבר יכולים לגלוש באתר באמצעות מקלדת. לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר בין הקישורים השונים בעמוד. לחיצה על Enter תפעיל את הקישור המסומן ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
תמיכה בטכנולוגיות מסייעות- אתר זה הינו אתר נגיש המותאם לצפייה גם לאנשים עם מוגבלות ומאפשר תמיכה בתוכנת קריאת מסך. כדי לוודא את נגישות תוכן האתר נבדק בתוכנת קרא מסך NVDA.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
נגישות ב UBSI – נגישות המשרדים ועמדת מסירת סחורה
בשנת 1998 נחקק חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, שמכוחו הותקנו תקנות נגישות שונות כדי לאפשר שילוב ושיפור איכות חייהם של אנשים עם מוגבלות, דבר שמטמיעה החברה בנהלים ומודיעה עליהם לעובדים דרך הנחיות שמקבלים מהחברה ודרך הדרכות בעניין הנגישות וקידום אנשים עם מוגבלות .
חברתנו, שירותי אוטובוסים מאוחדים נצרת ייבוא בע"מ, הינה חברת ייבוא אוטובוסים וחלקי חילוף לרכבים אשר מעניקה שירות ללקוחות עסקיים ומרבית עבודתה נסמכת על משלוח ההזמנות לעסק הלקוח.
החברה שוקדת, שואפת ונוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים לשם הענקת חווית קנייה ושירות מקצועי, אדיב והוגן בכל משרדיה ובין היתר במרכזי השירות של החברה- המוסכים, כלהלן:
- מתן שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי לכל לקוחות החברה, תוך הקפדה על כבוד האדם וחירותו, הגנה על פרטיותו וביצוע ההתאמות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל המבקרים, באופן עצמאי, שוויוני ובבטיחות מרבית.
- אנו מתמידים להנגיש את משרדי החברה ולשדרגם כחלק ממחויבותנו על מנת לוודא שכל אחד ואחת, לרבות אנשים עם מוגבלויות, יהנו מהשירותים המוצעים באופן שווה ובטחוח.
- החברה יצרה מודעות בקרב כלל עובדיה, ובין היתר עובדיה המעניקים שירות לאנשים עם מוגבלויות שעברו הדרכות ייעודיות והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
הסדרי נגישות במשרדי החברה:
- שטח המשרדים ללא מפלסים ו/או מדרגות וללא מעליות.
- חנייה נגישה בחניון הסמוך, כניסה ראשית נגישה.
- חלל המתנה.
- הנציגים המעניקים שירות פרונטאלי בעמדות האיסוף עברו הדרכות למתן שירות נגיש.
- רכב הלקוח מגיע לעמדת האיסוף ו/או עד לכניסה הראשית, ועובדים החברה מספקים את הסחורה עד לרכב הלקוח.
- מותרת כניסה עם חיית שירות.
- קיים שילוט הכוונה וזיהוי.
- המשרדים ודלפק הקבלה מסומנים בשילוט מתאים, וכולל מס' טלפון לפניה ועזרה, מס' הטלפון: 8719*.
רכז נגישות:
אם במהלך הביקור במשרדים נתקלת בבעיה בנושא נגישות נשמח לקבל ממך הערות.
שאלות או הצעות בנושא נגישות ניתן להפנות למר "עאמר דאהר" רכז הנגישות בחברה, טלפון 8719* או 04-653-5600 פקס 04-6535620, כתובת בנין סיטי 1, נוף הגליל.
עודכן ב 17/05/2024